[O1] Notlauf występujący w dziwnym momencie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • german81
    L&K
    • 2010
    • 1414
    • Octavia II combi (1Z5)
    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
    • BZB 1.8 TSI 160 KM

    #26
    no to od poczatku chodziło mi o link z poprzedniej strony http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5249. co do temp ma szafie to wyglonda na walnienty czujnik .co do logów z grupy 11 to sprawdz g71 na zimnym i na ciepłym silniku przed odpaleniem jakie jest cisnienie w kolektorze bo cos mi sie wydaje ze jest cos nie tak. w grupie 4 wyglonda ze masz zapłon za pózny ,na rozgrzanym silniku do 80 st. zrub nastawy podstawowe w grupie czwartej to bedzie widac czy n108 działa poprawnie jesli tak to poczontek wtrysku do ustawienia .sugerował bym tez sprawdzenie ustawienia rozrzadu bo widziałem magiów co rorzad wymieniali na swoje kreski a nie na blokady i po takiej wymianie regulaci poczatku wtrysku praca silnika była jeszce gorsz niz przed
    diagnostyka vag 602-614-253

    Komentarz

    • -shadow-
      Drive
      • 2009
      • 93

      #27
      Nie udało mi się jeszcze sprawdzić ciśnienia na zimnym silniku ale zrobię to jutro rano.
      Natomiast pozostałe rzeczy wyglądają następująco:
      Log (000)
      Log (004)
      Ciśnienie odczytane z www.meteogroup.pl dla mojej miejscowości to 1007 hPa natomiast odczytane z barometru 1004 milibara
      Załączone pliki

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #28
        to na ciepłym silniku sa w miare podobne te cis. n108 tez działa a poczatek wtrysku jest leko przestawiony
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • -shadow-
          Drive
          • 2009
          • 93

          #29
          Jak mam ustawić początek wtrysku? Najciekawsze jest to że po odpaleniu silnika ciśnienie z G71 było niższe o 10 mbar a po lekkim dodaniu gazu i przytrzymaniu ciśnienie chwilowo spadało do około 930 mbar i rosło do ok 1020 mbar.
          Załączone pliki

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #30
            wydaje mi sie ze g71 działa poprawnie a co do ustawienia poczatku wtrysku tu jest cała procedura http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166146

            [ Dodano: Wto 30 Lis, 10 22:25 ]
            pzy ustawianiu włoncz na vagu tdi timing
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • -shadow-
              Drive
              • 2009
              • 93

              #31
              Wyżej dałem log z grupy 000 BS i pozycja 2 jest z zakresu 53-57 czy na pewno muszę regulować kąt wtrysku? Z tego co wiem powinno być 49-51 ale lepiej nie udało mi się ustawić (już kiedyś ustawiałem kąt). TDI timingi oscylują bardzo blisko lub wręcz na środkowej kresce. Jutro postaram się wrzucić screena.

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #32
                tak naprawde to nie zwruciłem uwagi na log 000 BS tylko naten log z niedzieli z grupy czwartej i nie daje mi spokoju ta róznica miedzy rzadana a wykonama wartoscia dlatego napisałem o sprawdzeniu poczatku wtrysku i ewentualnej regulaci .sprawdz tego linka opis grupy 4 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=347
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • -shadow-
                  Drive
                  • 2009
                  • 93

                  #33
                  Znalazłem w sieci coś takiego Kąt wtrysku . U mnie jest tak samo. Czy spróbować przestawić kąt przez adaptacje? Dodam tylko że w adaptacjach mam ustawiony EGR na wartość max tzn 33768 po to by działał w minimalnym zakresie, ale to chyba nie ma żadnego wpływu na dynamiczny kąt wtrysku.

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #34
                    mozesz sprubowac ale dla minie to jest półsrodek bo mi sie wydaje ze moze byc cos nie tak z tym n108

                    [ Dodano: Sro 01 Gru, 10 12:28 ]
                    jestes pewien ze rorzad jest dobrze spienty
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • -shadow-
                      Drive
                      • 2009
                      • 93

                      #35
                      Jak i czy w ogóle mogę sam sprawdzić rozrząd? Zawsze rozrząd robi mi koleś który kiedyś pracował na dużej autoryzowanej stacji diagnostycznej a teraz prowadzi własny biznes.

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #36
                        mozesz sprawdzic samemu tylko potrzebujesz blokady do wałka rozrzadu i do pompy wtryskowej http://moto.allegro.pl/blokady-1-9-t...331239681.html ten płaskownik w kdształcie litery e do wałka rorzadu i kołek z kulka na koncu do pompy
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • -shadow-
                          Drive
                          • 2009
                          • 93

                          #37
                          Jednak chyba oddam auto do sprawdzenia rozrządu bo i pogoda nie zachęca to grzebania pod maską i trzeba jeszcze wydać na blokady

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #38
                            podjedz moze so tego kolesia co robił rozrzad i moze on bedzie miał jakis pomysł dlaczego te wskazania w bloku 4 nie pokrywaja sie
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            Pracuję...